Menu
Winkelwagen

Bestelling wijzigen

Veelgestelde vragen

Een bestelling kan worden gewijzigd mits deze nog niet verwerkt is in het magazijn. Helaas kunnen wij niet altijd garanderen dat wijzigingen doorgevoerd kunnen worden. Indien je iets wilt laten wijzigen aan de bestelling, adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons. Dit kan via het onderstaande contactformulier of door ons te bellen.

Nee, het is helaas logistiek en administratief gezien niet mogelijk om twee bestellingen samen te laten versturen. Dit geldt voor alle verzendmogelijkheden, inclusief afhalen.

Mocht de bestelling nog niet zijn verwerkt in ons magazijn, dan kan deze nog gewijzigd of geannuleerd worden. Helaas kunnen wij niet altijd garanderen dat een wijziging of annulering doorgevoerd kan worden. We adviseren in dat geval z.s.m. contact op te nemen met ons. Dit kan via het onderstaande contactformulier of door ons te bellen.

Contactformulier wijziging bestelling

reCAPTCHA verificatie is fout! Probeer opnieuw.
    
1
false
true
true
Verwijderen
Aanpassen
tr